[-569]
informations faictes, proceder à l'encontdepposition et privation d'iceulx, ainsyson , et de ce en avoir fait certiffier lad.quinzaine après la reception de ce pres
DE LA VILLE DE PARIS.                                                    121
"Prononcé à la barre de lad. Court, le cinquiesme jour de juillet l'an mil v° lxix.t.
Ainsi signé: r Malon».
CCXI. — Pour l'election de deux Conseillers de Ville.
7 et 8 juillet i56g. (Fol. 173 r°.)
«Monsieur le Premier President, plaise vous trou­ver, à une attendant deux heures de relevée, en l'Hostel d'icelle Ville, pour procedder à l'eslection de deux Conseillers d'icelle, au lieu de me Guillaume de Courlay et m" Nicolas Dugué, lesquelz ont esté privez de leurs estatz el offices de Conseillers par arrest de la court de Parlement; vous priant n'y vouloir faillir.
"Faict au Bureau de lad. Ville, le vne jour de juillet mil v'lxix.
«Les Prevost des Marchans et Eschevins tous vostres. n
Du vendredy, huictiesme jour de Juillet mil cinq cens soixante neuf.
En assemblée le jour d'huy faicte, au Bureau de lad. Ville, de messieurs les Prevost des Marchans et Eschevins, et Conseillers de lad. Ville, pour proced­der à l'eslection de deux Conseillers d'icelle Ville, au lieu de ma Guillaume de Courlay et Nicolas Dugué, suyvant certain arrest de la court de Parlement, du cinqiesme jour de Juillet dernier passé, sont com­paruz :
Messieurs Legendre, Prevost des Marchans;
Sanguyn, Hervy, Kerver, deVaradde, Eschevins;
Messieurs le Premier President de Thou ;
President Hennequin;
President Lhuillier ;
Messieurs Du Drac, Violle, Prevost, Guiot, Lar­cher, Lelièvre, Sanguyn, de Palluau, Marcel, Au­bery, de Chomedey, de Cressé, de Paillard, Huault.
A laquelle assemblée, après lecture faicte de plu­sieurs edictz du Roy et arrest de la court de Parle­ment cy devant enregistrés'2', ledict sieur Violle a dict qu'en entrant ceans, il luy avoit esté baillé par
maistre Pierre Lecointe, advocat en Parlement, cer­taine requeste qu'il auroict presentée à lad. assemblée ; et icelle veue, a esté mandé led. Lecointe, lequel, entre autres choses, a remonstré que l'un desd, estatz de Conseillers de lad. Ville, cy devant exercé par feu son pere, avoit esté par sond, feu pere baillé en garde aud. de Courlay, son gendre (3', jusques à ce que led. Lecointe, beau frere dud. de Courlay, feust en aage pour l'exercer; lequel il luy auroit par plu­sieurs foys demandé. Au moyen de quoy, et pour plusieurs autres causes et remonstrances par luy faictes, requeroit estre préféré aud. estal de Conseiller de Ville, a luy affeclé, comme il pretendoit, aulieu dud. de Courlay, suyvant la resignation qu'il luy en avoit faicte par procuration.
Est aussy venu aud. Bureau me [Antoine'4'] Du­vivier, curé de Sainct Gervais'5', lequel auroict pa­reillement remonstré que led. Dugué avoit cy devant résigné sond, estat de Conseiller d'icelle à m" . . . (6' Duvivier, filz de sa femme, requerant, pour ces causes et aultres, lad. resignation à luy faicte par procuration estre admise, mesmement en faveur des services faictz par led. Dugué, tant au Roy que à lad. Ville.
Sur quoy, la matiere mise en deliberation et après avoir veu les requestes et procuration, tant dud. de Courlay que Dugué, a esté conclud et arresté, sans avoir esgard ausd, requestes, procurations et re­monstrances, tant dud. Lecointe que dud. Duvivier, et nonobstant icelles, que aux estatz de Conseillers de Ville, tant dud. de Courlay que Dugué, comme vaccans, suyvant les edictz et arrestz de lad. Court, sera proceddé à l'eslection de deux autres de la reli­gion requise par lesd, edictz et arrestz.
Et ce faict, a esté proceddé à lad. eslection. Et
O' Cet arrêt est transcrit sur le Registre criminel du Parlement. (Archives nat., Xs* 138, à la date. )
<-' Lettres patentes du 25 septembre 1568, arrêts du Parlement des 22 décembre i568, 19 janvier, s3 juin et 5 juillet i56g, imprimés ci-dessus, p. 116 â 120.
<-' Voir ci-dessus, au 24 mars 1569, Ie numéro CLXXI.
-4' Le prénom est en blanc.
M Voir ci-dessus la note de la page p. 94.
<°> Mot en blanc.
vi.
16